Zamówienia publiczne
2018-10-11 | Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy uprzejmie informuje, że zakończyło się postępowanie prowadzone w związku z zapytaniem ofertowym nr DBFO/DPAiA/13912/2018 z dnia 01 Października br.
W jego wyniku nie wybrano żadnej oferty:
- Pliki do pobrania:
- Wynik postępowania
2018-10-03 | Wyjaśnienie
Wyjaśnienia do prowadzonego postępowania
2018-10-01 | Zapytanie Ofertowe DBFO/DPAiA/13912/2018
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Ursynów zaprasza do złożenia oferty na:
„Dostawa drukarek termiczno-transferowa do etykiet wraz z taśmą laminowaną na rzecz jednostek budżetowych Miasta Stołecznego Warszawy”
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego
Zamawiającym w imieniu innych Zamawiających na podstawie art. 16 ust. 1 i 4 Ustawy P. z. p., jest jednostka miejska:
Miasto Stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP 525 22 48 481 - Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Ursynów m. st. Warszaw, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Ursynów m. st. Warszawy – 02-777 Warszawa, Al. KEN 61. będzie realizowało zamówienie na rzecz 42 jednostek budżetowych: placówek oświatowych m.st. Warszawy z Dzielnicy Warszawa Ursynów, wykazanych w Załączniku Nr 1 do Zapytania ofertowego.
2. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie jest prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy P.Z.P. (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, 2018 r.)
3. Opis przedmiotu zamówienia
a) Drukarka termiczno-transferowa do etykiet - sztuk 42 wraz z materiałem eksploatacyjnym do tej drukarki (taśma laminowana) - drukarka kompatybilna z kolektorem/terminalem danych Cipherlab RS30 LD
Minimalne wymogi i parametry techniczne drukarki
- możliwość podłączenia dokomputera PC
- kolor obudowy: dowolny
- obsługiwany język: polski
- kaseta na taśmy 24 mm czarny druk/białe tło, samoprzylepne w zestawie
- Obsługiwana szerokość taśmy:
- maksymalna wysokość druku 18,1 mm
- odcinarka pełna, automatyczna
- interface USB 2.0 (Mini-B)
- kompatybilna z Windows 7, Windows 8, Windows Vista
- druk pionowy
- rozdzielczość 180 dpi
- obsługa wszystkich zainstalowanych czcionek z możliwością formatowania (pogrubienie, odwrócenie, kursywa, normalna, cień, jasność cienia, otoczenie)
- drukowanie lustrzanego odbicia
- obsługa formatów DIB, GIF, ICO, JPG, TIFF, WMF
- źródła zasilania: zasilacz AC, baterie alkaiczne AA lub akumulatorki Ni-MH
- z zasilaczem sieciowym i przewodem zasilającym zasilacza oraz kablem USB w zestawie
- gwarancja minimum 24 miesiące
b) Taśma do drukarki etykiet – szt. 84
Wymogi i parametry techniczne etykiet
- z super mocnym klejem
- szerokość 24 mm
- długość 8 m
- druk czarny
- tło białe
- 200 szt. w rolce
4. Opis sposobu przygotowania oferty
- Ofertę należy złożyć zgodnie zzał. Nr 2 – Formularz Oferty wraz Zał. Nr 2a – Szczegółowy Formularz Cenowy.
- Podpisy osoby/osób zatwierdzających treść Oferty i oświadczeń powinny być czytelne natomiast w przypadku podpisu nieczytelnego powinny być opatrzone imienną pieczątką osoby/osób podpisujących.
- Do Oferty należy dołączyć parafowany wzór Umowy – Zał. Nr 3 do Zapytania Ofertowego z oświadczeniem na ostatniej stronie Umowy: „akceptuje treść umowy”.
- Oryginał lub Kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem aktualnych dokumentów rejestrowych Wykonawcy, tj. z datą wystawienia nie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty;
5. Termin wykonania zamówienia
- Ustala się zgodnie z warunkami umowy;
- Podstawą realizacji dostawy będzie umowa.
6. Termin i miejsce składnia ofert:
Ofertę należy dostarczyć do dnia 08.10. 2018 r. do godz.15,30 w następujący sposób:
- osobiście - w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Oferta na sprzętu komputerowy. Nie otwierać przed 08.10.2018 przed godz. 15,30”, na adres: Al.KEN 61, 02-777 Warszawa piętro V, pokój 502 - sekretariat
- za pośrednictwem poczty - w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Oferta na sprzętu komputerowego. Nie otwierać przed 08.10.2018 przed godz. 15,30”, na adres: Al. KEN 61, 02-777 Warszawa
- drogą elektroniczną na adres: apolarczyk@edu.um.warszawa.pl
7. Sposób porozumiewania się
Dokumenty, wnioski, zapytania oraz informacje Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na adres: apolarczyk@edu.um.warszawa.pl
Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zawartych w niniejszym zapytaniu.
Zamawiający udzieli wyjaśnień wszystkim zainteresowanym drogą elektroniczną, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż do dnia 03.10.2018 do godz. 14,30
Osobą ze strony Zamawiającego uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Anna Polarczyk – tel.: 519 516 293 lub 22 443 74 71 od 9:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku .
9. Klauzula Informacyjna dla Oferentów o przetwarzaniu danych osobowych Załącznik Nr 4
Załączniki:
- Zał. Nr 1 – wykaz placówek
- Formularz ofertowy – Zał. Nr 2
- Formularz cenowy – szczegółowy – Zał. Nr 2a
- Wzór umowy – Zał. Nr 3
- Wzór zał. od Nr 1/.. do 1/…
- Klauzula Informacyjna dla Oferentów o przetwarzaniu danych osobowych- Zał. Nr 4
- Protokół dostawy sprzętu
- Protoków odbioru sprzętu
- Zapytanie ofertowe
Powrót