Oferty pracy


2025-08-21 | Informacja o wyniku naboru | DBFO-XII.DAZ.111.6.2025

INFORMACJA O WYNIKU NABORU

na wolne stanowisko urzędnicze

Administrator systemów komputerowych

DBFO-XII.DAZ.111.6.2025

w Dzielnicowym Biurze Finansów Oświaty - Ursynów m.st. Warszawy

Dzielnicowe Biuro FInansów Oświaty - Ursynów m.st. Warszawy z siedzibą przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa - informuję, ze w trakcie procedury naboru kandydatów na ww. wolne stanowiko urzędnicze wyłoniono kandydata do zatrudnienia:

Dariusz Bogucki, miejsce zamieszkania: Nowa Iwiczna

Uzasadnienie wyboru: W oparciu o zastosowane w procesie rekrutacji metody i techniki naboru wyłoniony kandydat, w sposób największy spełnia wymagania wskazane w ogłoszeniu. Posiadane wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe odpowiedają wymaganiom stawianym na  stanowisku pracy, na które nabór był prowadzony.

 

Wynik w formacie pdf


2025-06-30 | Informacja o naborze na wolne stanowisko | DBFO-XII.DAZ.111.6.2025

O G Ł O S Z E N I E

O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Administrator systemów komputerowych

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

  1. Planowanie i projektowanie rozwoju oraz optymalizowanie infrastruktury informatycznej Biura i placówek oświatowych na terenie dzielnicy Ursynów;
  2. Konsolidacja usług związanych z wdrażaniem, utrzymaniem i rozwojem centralnych rozwiązań informatycznych
    w placówkach oświatowych dzielnicy Ursynów;
  3. Administrowanie systemami informatycznymi i teleinformatycznymi oraz oprogramowaniem Biura oraz placówek oświatowych na terenie Dzielnicy Ursynów;
  4. Udzielanie wsparcia merytorycznego i technicznego pracownikom Biura i placówek oświatowych (Helpdesk);
  5. Zapewnianie bezpieczeństwa teleinformatycznego danych przetwarzanych w Biurze oraz placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Ursynów;
  6. Analizowanie potrzeb informatycznych Biura i placówek oświatowych oraz udział w procedurze zakupowej, przy odbiorach i instalacji sprzętu i oprogramowania;
  7. Współpraca w ramach Działu Informatyki przy utrzymaniu i konserwacji systemów informatycznych.

 Wymagania kwalifikacyjne

Niezbędne:

  1. Wykształcenie – średnie lub wyższe;
  2. Doświadczenie zawodowe – co najmniej 1 rok (przy wykształceniu wyższym) lub 2 lata (przy wykształceniu średnim) stażu pracy w tym co najmniej 1 rok w obsłudze informatycznej lub administrowaniu systemami komputerowymi;
  3. Obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. pracownikach samorządowych;
  4. Pełnoletność, korzystanie z pełni praw publicznych oraz pełna zdolność do czynności prawnych;
  5. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. Nieposzlakowana opinia;
  7. Znajomość aktów prawnych:
  • Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych -RODO);
  • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych;
  • Ustawa z dnia 15 marca 2002 r. o ustroju miasta stołecznego Warszawy;
  • Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
  • Statut Statutu Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy stanowiącego załącznik nr 12 do uchwały nr XXXVII/943/2016 Rady m.st. Warszawy z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie utworzenia Miejskiego Biura Finansów Oświaty m. st. Warszawy oraz niektórych dzielnicowych biur finansów oświaty m. st. Warszawy, a także zmiany nazw i statutów niektórych jednostek obsługi ekonomiczno - administracyjnej szkół i placówek oświatowych (dostępny na stronie internetowej Biura dbfo.ursynow.pl)
  1. Umiejętności praktyczne:
  • Instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych Windows na stacjach roboczych i serwerach;
  • Podstawowa konfiguracja przełączników i ruterów;
  • Zarządzanie usługą katalogową;
  • Obsługa komputera, w tym programów biurowych (MS Office, Poczta elektroniczna) oraz urządzeń biurowych (Telefon, Fax, Drukarka, Skaner).

 Dodatkowe:

  1. Preferowane wykształcenie - średnie lub wyższe techniczne w zakresie informatyki, matematyki, fizyki lub pokrewne.
  2. Preferowany obszar doświadczenia zawodowego – co najmniej 2 lata w obsłudze informatycznej lub administrowaniu systemami komputerowymi.
  3. Umiejętności szczególne:
  • Konfiguracja polityk GPO;
  • Konfiguracja zabezpieczeń na urządzeniach sieciowych, serwerach i stacjach roboczych;
  • Obsługa systemów monitoringu;
  • Konfiguracja systemów operacyjnych Linux.
  1. Kompetencje:
  • Identyfikacja z Pracodawcą;
  • Komunikatywność i współpraca;
  • Orientacja na klienta;
  • Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych i ze stresem;
  • Sumienność;
  • Terminowość i zarządzanie czasem.

Warunki pracy

  1. Zatrudnienie w pełnym wymiarze etatu na podstawie umowy o pracę na czas określony. W przypadku pierwszego zatrudnienia w jednostkach samorządu terytorialnego (brak ukończenia służby przygotowawczej) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na okres 6 miesięcy, w którym pracownik ma obowiązek odbyć służbę przygotowawczą. W przypadku zatrudnienia kandydata z doświadczeniem zawodowym w jednostkach samorządu terytorialnego (ukończona służba przygotowawcza) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na okres 1 roku w celu praktycznej weryfikacji jego kwalifikacji i wiedzy zawodowej.
  2. Praca związana z bezpośrednim kontaktem z interesantami, w tym pracownikami obsługiwanych placówek oświatowych, kontrahentami, pracownikami innych instytucji oraz podmiotów publicznych i prywatnych.
  3. Stanowisko pracy wymaga obsługi komputera (poczta elektroniczna, programy MS Office, dedykowane do stanowiska inne programy biurowe) oraz innych urządzeń biurowych, w tym telefonu/faxu, drukarki oraz skanera.
  4. Stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie Biura w Warszawie Al. Komisji Edukacji Narodowej 61 na V piętrze. Stanowisko jest dostosowane do osób z niepełnosprawnością ruchową (w tym windy i toalety) oraz niedostosowane do osób z niepełnosprawnością wzrokową lub inną.

Warunki wynagradzania

  1. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze na start na stanowisku wynosi: 6 030,00 zł (w przypadku konieczności odbycia służby przygotowawczej) 6 370,00  zł (w przypadku ukończenia służby przygotowawczej). W przypadku pierwszego przedłużenia umowy o pracę pracownik otrzymuję podwyżkę 5%, a przy ostatecznym zatrudnieniu na czas nieokreślony kolejne 5%. W przypadku zatrudnienia po pierwszej umowie o pracę na czas nieokreślony pracownik otrzymuje 10% podwyżki.
  2. Pracownikowi poza wynagrodzeniem zasadniczym przysługuje dodatek za wieloletnią pracę od 5 do 20% oraz dodatek motywacyjny przyznany na podstawie oceny bieżącej pracy w średniej wysokości ok. 20%.
  3. Łączne proponowane wynagrodzenie z uwzględnieniem wszystkich składników wynosi w przedziale: 7 236,00 zł do 8 918 ,00 zł.

Wymagane dokumenty

  1. Curriculum vitae (życiorysu) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
  2. Oświadczenie kandydata dla celów rekrutacyjnych (wypełnione w formularzy aplikacyjnym systemu elektronicznej rekrutacji).
  3. Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
  4. Kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
  5. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i umiejętności praktycznych.
  6. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Kandydat przesyłający aplikację za pośrednictwem systemu elektronicznej rekrutacji przedkłada wymagane dokumenty w formie skanów w formacie plików: PDF, JPG lub JPEG, jako załączniki do wiadomości.

Termin i miejsce składania dokumentów

Forma składania dokumentów:

Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy dostępnego na stronie www.dbfo.ursynow.pl w zakładce „Ogłoszenia” > „Praca”

Kandydatom niemającym możliwości skorzystania z Internetu, Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Ursynów m. st. Warszawy umożliwi dostęp do Internetu i złożenia aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie przy Al. Komisji Edukacji Narodowej
61 w Warszawie pok. 502 (od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-15:00, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie pod nr tel. (22) 277 51 00)

Termin:

Dokumenty aplikacyjne należy w terminie do:

20 lipca 2025 roku

O złożeniu dokumentów aplikacyjnych w terminie decyduje data i godzina przesłania formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji. Dokumenty nadesłane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Ogłoszenie w pliku pdf


Termin składania ofert upłynął 2025-07-20

Powrót

©2013 Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy